[Partehartuzit] 1' datu batzuk bidaltzeko, GAURKO

Julen Zabalo Bilbao julen.zabalo a bildua ehu.eus
Al, Maiatza 8, 18:08:09, CEST 2023

Arratsalde on,
    jende askok oraindik ez digu bere informazioa bidali (guztira 1'
bat eskatzen duena). Zerrenda honetan daudenek, mesedez, bidali
dezatela GAUR eskatzen dugun datu bakarra. Uste baduzue batzuek ez
dutela mezua irakurriko, saiatu haiekin kontaktatzen. Izan ere, epetik
kanpo gaude, eta bigarrenez esan digute entregatzeko. Bihar,
asteartean, goizeko 10etan entregatuko dut, daukagunarekin.
    Zerrenda (agian honezkero baten batek erantzun du, hala bada, parkatu):

     Andere Ormazabal
     Arkaitz Fullaondo Elordui-Zapatarietxe
     Asier Blas Mendoza
     Eneko Romero Amantes
     Igor Filibi López
     Israel Arcos Fuentes
     Ixone Alonso Sanz
     Izaro Gorostidi Bidaurrazaga
     Javier Uncetabarrenechea Larrabe
     Kepa Solozabal Bergara
     Luis Miguel Uharte Pozas
     Maria del Mar Lledó Sainz de Rozas
     María Jesús Rivera Escribano
     Noemí Bergantiños Franco
     Unai Vázquez Puente
     Uxue Zugaza Goyenechea

Informazioa Iñakiri: inaki.zaldua a bildua ehu.eus

Julen Zabalo <julen.zabalo a bildua ehu.eus>(e)k idatzi du: