[Partehartuzit] Web orrialdea, Jardunaldiak eta hurrengo pausuak

Igor Ahedo Gurrutxaga igor.ahedo a bildua ehu.eus
Ost, Urr 5, 20:00:53, CEST 2022

Kaixo, informazio batzuk

1-. Parte Hartuz-eko EHUko webgunea bisitatzera gonbidatzen
zaituztegu. Eusko Jaurlaritzari aurkeztu ondoren, 2021era arteko
argitalpen eta proiektu guztiak eguneratu genuen webgunean. Aurrerago,
2022ko informazioa eguneratuko dugu.

Edonola ere, garrantzitsua gure jardueren erreferentzia izatea gure webgunea

https://www.ehu.eus/eu/web/partehartuz/home

Horregatik, ikusiko duzuenez, pantailaren eskuinaldean iragarkientzako
gune bat dago. Taldearen jarduera, proiektu edo argitalpen guztiak
publizitatzea da asmoa (twitteren ere). Komunikazio arduradun bat
izendatu arte, norbaitek zerbait iragartzea behar badu, mesedez bidali
niri mezu elektroniko bat (eta gogoratu ahazten bazait)

Era berean, akatsak edo egin beharreko aldaketak badaude, mesedez, abisatu

2-. Bestalde, 2023ko apirilean Garapen Komunitario eta Ekintza
Kolektiboari buruzko jardunaldiak antolatzen hasi gara. Datorren
astean Call for papers bat hasiko gara mugitzen. Norbaitek lagundu
nahi badu (orain arte Amaia, Noemi eta Nerea esan didate parte
hartzeko prest daudela; izaro, andere, imanol eta laurekin batera).
Beraz, norbait gehiago animatzen bada, mesedez, abisatu.

3-. Bukatzeko, datozen asteetan azpitaldeko arduradunekin bilduko
naiz, antolakuntza proposamen berri bat adozteko. Hori egin ostean,
taldeko dinamika bat burutuko dugu adozteko zeintzuk dira gure ildo,
gai eta erronka nagusiak talde bezala. Gero, adoztutako azpitaldeak
(nire proposamenean gutxiago inzago dira) burutuko dute ausnarketa
berdina, azpitaldeko gako, nahi eta erronka nagusiak adozteko.
Bukatuko dugu azpitalde guztien lana ezagutzen, itxiera dinamika
batean. Horres esan nahi du datozen hilabetetan bilera (3) oso
garrantzisuak izango ditugula eta guztion presentziak, konpromisoa eta
ilusioa beharko dugula. Prozesu hori Prometeako Iciar eta Zorione
dinamizatuko dute.
--------------------------

Hola, algunos comentarios

1-. Os invitamos a visitar la web de parte hartuz. Tras la
presentación de la solicitud al gobierno vasco, hemos actualizado la
web con todas las publicaciones y proyectos hasta 2021. Más adelante
actualizaremos esta información.

En cualquier caso, es importante que la web sirva de referencia de
nuestras actividades.

https://www.ehu.eus/es/web/partehartuz/home

Por ello, como veréis, en la derecha de la pantalla hay un espacio
para anuncios. La idea es publicar siempre todas las actividades,
proyectos o publicaciones del grupo. En consecuencia, hasta que
alguien se anime a asumir la responsabilidad de comunicación externa,
si alguien necesita que se publicite algo, por favor que me mande un
email

Igualmente, si hay errores o cambios que hacer, por favor, avisarme

2-. Por otra parte,  hemos comenzado a organizar unas jornadas sobre
Desarrollo Comunitario y Acción comunitaria que celebraremos en abril
de 2023. La semana que viene empezamos a mover un Call for papers. Si
alguien quiere ayudar (hasta ahora Amaia, Noemí y Nerea me han dicho
que están dispuestas a participar; junto a Izaro, andere, imanol y
yo). y se anima, por favor, que me avise.

3-. Por último, en las próximas semanas me reuniré con los
responsables del azpitaldes para tratar una nueva propuesta
organizativa. Una vez hecho esto, llevaremos a cabo una dinámica de
grupo para valorar cuáles son nuestras líneas, temas y retos
principales como grupo. Luego, los azpitaldes consensuados (menos de
los actuales en mi propuesta) serán los que lleven a cabo la misma
reflexión para decidir las principales claves, deseos y retos del
azpitalde. Terminaremos conociendo el trabajo de todos los azpitaldes
en una dinámica de cierre. Esto significa que en los próximos meses
vamos a tener reuniones (3) muy importantes y que vamos a necesitar
presencia, compromiso e ilusión por parte de todos y todas. Este
proceso será dinamizado por Iciar y Zorione, de Prometea.

--
Igor Ahedo Gurrutxaga - Parte Hartuz

Administrazio eta Politika Zientzia
Departamento de Ciencia Política y de la Administración
Euskal Herriko Unibertsitatea - Universidad del País Vasco

https://www.ehu.eus/es/web/cpa/igor-ahedoren-web-orria
https://orcid.org/0000-0002-6341-3342

PartehartuzIT posta zerrendari buruzko informazio gehiago