[Partehartuzit] Lan-poltsak aurkezteko: Springer eta Dykinson

Nerea Zubillaga Herran nerea.zubillaga a bildua ehu.eus
Ost, Urr 5, 13:38:42, CEST 2022

  Mila esker, Julen.

Ondo izan,

Nerea.

Julen Zabalo Bilbao <julen.zabalo a bildua ehu.eus> erabiltzaileak idatzi du:

> Osagarrietarako eta Lan-poltsetarako deialdiak zabalik daude, eta
> zuetako batzuek galdetu duzue nola justifikatu daitezkeen
> Springerren eta Dykinsonen laster irtetzeko diren ekarpenak. Hona
> azalpena.
>
> OSAGARRIAK. 2001/12/31ra arteko merituak bakarrik aurkez daitezke.
> Ematen du, beraz, ezin ditugula erabili gure lanak.
>
> LAN-POLTSAK. Kasu honetan:
>      1. Euskarazkoa oraindik ez dago entregatuta, eta beraz, ez
> legoke aukerarik, nire ustez, hura aurkezteko.
>      2. Dykinson. Liburua, fisikoki, ostiralean edo gehienez
> [...]

PartehartuzIT posta zerrendari buruzko informazio gehiago