[Partehartuzit] Parte Hartuz - Hurrengo pausuak

SAUL CURTO saul.curto a bildua ehu.eus
As, Abe 14, 10:58:45, CET 2021

Kaixo Igor!

Eskerrik asko proposatutako diseinuagatatik, interesantea oso!
Apuntatuta urtarrilleko mintegiaren data.

Guztion inplikazioarekin, ea fase berri hau indartsu hasten garen!
Animo ekipo