[Partehartuzit] Liburu kolektiboa. 2. oharra

AINHOA BERASALUZE ainhoa.berasaluze a bildua ehu.eus
Or, Maiatza 15, 20:26:07, CEST 2020

  Kaixo, Julen:

Bueno, azkenean argitu dugu eta uste dut Nereak eta Madalenek idatzi dizutela:
-Nerea Zubillagarekin Noemik sinatuko du kapitulua.
-Nik nire taldearekin geratzen naiz. Partehartzean kokatzen gara
argiago eta Teresa Zamanillo proposatzen dugu sinadura gonbidatu bezala.

Eskerrik asko, asteburu on!

AINHOA

Julen Zabalo <julen.zabalo a bildua ehu.eus> escribió:

> Kaixo,
>   atzeratuta gatoz ohar honekin. Astelehenean bidali nahi genuen,
> baina argitaletxearen informazioaren zain gaude, eta aprobetxatu
> nahi genuen mezu honetan sartzeko. Oraindik jaso ez dugunez, hona
> momentuz daukaguna.
>   1. Alde batetik, jaso diren 13 proposamenen berri ematen da:
> LK.Denak. Izenen bat alda liteke oraindik.
>   2. Bestetik, 2. Oharra doa. Arretaz irakurri. Nabarmentzeko:
>          - Lanak hiru zutabe hauetako batean, edo gehiagoan,
> oinarritu behar dira: Neoliberalismoa, Parte Hartzea, eta Sakontze
> [...]

PartehartuzIT posta zerrendari buruzko informazio gehiago