[Partehartuzit] Liburu kolektiboa. 3. oharra

Jone Martínez Palacios jone.martinez a bildua ehu.eus
Al, Eka 1, 13:22:24, CEST 2020

Mila esker eginiko lanagatik. oso ondo dagoela uste dut.
Bidaltzen ditut ohar batzuk zuek luzatutako pdf.an zer edo zertan balio
balute.
Ondo izan.

Jone Martínez-Palacios
Profesora de Ciencia Política y de la Administración |    Permanent
Lecturer in Political
Science
jone.martinez a bildua ehu.eus <tuemail a bildua ehu.eus>
[image: Logo UPV/EHU]

Department of Political Science | Politika eta Administrazio Zientzia Saila
| Departamento de Ciencia Política y de la Administración
Faculty of Social Science and Communication | Gizarte eta Komunikazioa
Zientzia Fakultatea | Facultad de Ciencias Sociales y de la Comunicación
Bizkaiko Campusa Campus de Bizkaia
Sarriena auzoa z.g., 48940, Leioa.  Barrio Sarriena s/n., 48940, Leioa

Erne! Baliteke mezu honen zatiren bat edo mezu osoa legez babestuta egotea.
Mezuak badu bere hartzailea. Okerreko helbidera heldu bada (helbidea gaizki
idatzi, transmisioak huts egin) eman abisu igorleari, korreo honi
erantzunda. Kontuz! Mezua ez bada zuretzat, ez erabili, ez zabaldu beste
inori, ez kopiatu eta ez baliatu. *E-mail hau imprimatu baino lehen
egiaztatu imprimatzeko beharra*.
¡Atención! Este mensaje contiene información privilegiada o confidencial a
la que sólo tiene derecho a acceder la persona destinataria. Si usted lo
recibe por error le agradeceríamos que no hiciera uso de la información y
que se pusiese en contacto con la o el remitente.* Antes de imprimir este
e-mail piense bien si es necesario hacerlo.*