[Partehartuzit] Liburu kolektiboa: gogoratu epearen amaiera

Julen Zabalo Bilbao julen.zabalo a bildua ehu.eus
Or, Api 24, 12:07:46, CEST 2020

Egun on,

   gogoratu igandean liburu kolektiborako proposamenak entregatzeko
epea amaitzen dela. Arazorik eduki baduzue, gutxienez izenak bidali,
eta datorren astean laburpena.

   recordad que el domingo termina el plazo para entregar las
propuestas del libro colectivo. Si habéis tenido algún problema, por
lo menos envíad los nombres, y la semana que viene el resumen.

Ondo izan
Julen

Julen Zabalo <julen.zabalo a bildua ehu.eus>(e)k idatzi du:

--
Julen Zabalo
Universidad del País Vasco / Euskal Herriko Unibertsitatea (UPV/EHU)

PartehartuzIT posta zerrendari buruzko informazio gehiago