[EHUkultura-Bizkaia] Antzerkia/poesia/dantza/musika - Teatro/poesía/danza/música. Azaroak 11 noviembre 19:00 h Bizkaia Aretoa-UPV/EHU.

UPV/EHU. Informacion Cultural del Campus de Bizkaia lgdinf-cultural en list.ehu.eus
Lun Nov 2 10:50:17 CET 2020

mikroesZena
Antzerkia/poesia/dantza/musika - Teatro/poesía/danza/música
azaroak 11 noviembre
19:00
Doako Sarrera. Edukiera mugatua Covid-19 neurriak jarraituz.

Entrada gratuita. Aforo limitado por normativa Covid-19

Chillida Aretoa - Bizkaia Aretoa UPV/EHU

+ info www.ehu.eus/ehukultura-bizkaia<http://www.ehu.eus/ehukultura-bizkaia>

Antzerkia / teatro

(20´)

[cid:image002.jpg en 01D6ABA3.D7F20630]

19:00
Fósforos - Momentos de vida

Antzezleak / Intérpretes: Tania Fornieles, Yeray Vázquez
Zuzendaritza / Dirección: Ane Pikaza, Tania Fornieles, Yeray Vázquez
Teknika eta ekoizpena / Técnica y producción: Tania Fornieles, Teray Vázquez

Gizon bat bere oroitzapenei aurre egiten. Oroitzapenei aurre egiten bizitzari aurre egiteko. Ikasiko du uneak bizitzeko direla. Ikasiko du pospoloak norbaitek isiotu ditzan direla.
Félix Angulo Saria 2019 ikuskizun onenari.

Un hombre se enfrentará a sus recuerdos. Se enfrentará a ellos para afrontar la vida. Aprenderá que los momentos existen para ser vividos. Aprenderá que las cerillas existen para ser encendidas.
Premio Félix Angulo 2019 al Mejor Espectáculo

Poesia / poesía

(20´)

[cid:image003.jpg en 01D6ABA3.D7F20630]

19:30
Gontzal Díezen "Poemas de la galerna y otros textos inéditos" liburuko poema aukeratuak
Selección de "Poemas de la galerna y otros textos inéditos" de Gontzal Díez

Poemen hautaketa/selección de poemas: Blanca Ausín
Errezitatzen du / recita: Ricardo Franco

Poemas de la galerna y otros textos inéditos (Ed. El sastre de Apollinaire, 2018) Gontzal Díezen (Bilbo, 1961 - 2013) lehen poemen bilduma bat da, 1986an idatzitakoak, Alonso de Ercilla Euskadi Saria jaso zutena.

Poemas de la galerna y otros textos inéditos (Ed. El sastre de Apollinaire, 2018), es una recopilación de los primeros poemas de Gontzal Díez (Bilbao, 1961 - 2013), escritos en 1986 y por los que recibió el Premio Euskadi Alonso de Ercilla

Dantza / danza

(20´)

[cid:image013.jpg en 01D6ABA3.D7F20630]

20:00
BOBO

Ideia, sorkuntza eta interpretazioa /Idea, creación e interpretación: Koldo Arostegui
Argien diseinua /diseño de luces: Marc Kanou
Jantzi-diseinua /Vestuario: Patricia Arostegui
Argazkia /Fotografía: Dani Hernández

Espazio intimo batetik, haurren linbotik, nire gainean mugitzen diren muga aleatorio horiei guztiei begira nago, harrituta, normaltasuna normaltasun ezetik bereizten saiatuz. Besteen begiradak eta gizartearen inertziak presa sartzen didate, mugak normaltasunaren aldean kokatuko nauen lekura korrika joan nadin. Hala ere, ez daukat batere argi hor egon nahi dudan.

Desde un espacio íntimo, un limbo infantil miro perplejo a las millones de fronteras aleatorias que me sobrevuelan, definiendo lo normal de lo que no lo es. La mirada de los demás y la inercia social me apresura para que me esfuerce y corra hacia el lugar donde la frontera me coloque en el lado de lo normal. Sin embargo, no tengo nada claro si quiero correr hacia allí.

Musika / música

(20´)

[cid:image008.jpg en 01D6A948.C2592590]

20:30
Matías Kaplun Trío

Bruselako Jazz kontserbatorioan 5 urtez ikasi eta Buenos Airesen 2 urteko egonaldia egin ondoren, Matias Kaplun jaioterrira itzuli da, eta, orain, Bilbon bizi da. Bertako jazz eszenan azkar integratuta, "Matias Kaplun Trío" proiektuari jarraipena ematea erabaki du Kike Mora (baxua) eta Carlos Sagi (bateria) euskal musikariek osatutako talde berriarekin.

Tras 5 años de estudios en el conservatorio de Jazz de Bruselas y una estancia de 2 años en Buenos Aires, Matías Kaplun vuelve a su país natal y se instala en Bilbao. Rápidamente integrado en la escena jazz local decide dar continuidad a su proyecto "Matias Kaplun Trío" con una nueva formación integrada por los músicos vascos, Kike Mora (bajo) y Carlos Sagi (batería).

[cid:image009.jpg en 01D6A948.C2592590]                                      [cid:image010.gif en 01D6A948.C2592590]

 https://www.ehu.eus/ehukultura-bizkaia