[Sidiraka] OBRAK

Nestor Garay Vitoria nestor.garay en ehu.es
Jue Mar 26 12:53:43 CET 2009

[Intercalating Basque and Spanish languages]

Kaixo,
Hola,

Konturatu naiz 2. solairuko adreiluak oraindik mantentzen direla zeukaten
kolorearekin. Aurrikusita al dago ea margotu behar diren? Hala bada, noiz?

Me he dado cuenta que los ladrillos del segundo piso de momento siguen con
los colores anteriores. Se ha previsto que se pinten? Si es así, cuándo?

Gustatuko litzaidake margoketa ez izatea gu solairu horretan kokatuta
gauden artean. Beste arrazoi batzuen artean, 3. solairuan egon garen
artean horko adreiluetan egindako margoketan gertatutakoak ez
errepikatzeko (zaila izan zen egun horretan bulego horietatik ateratzea,
margotzaileak, eskilarak inguratuz; batzuen arropak margoaren zipriztinez
gelditu dira; pasilo itxi batetik usaina kentzea kostatzen ari da; e.a.).

Me gustaría que no fueran a pintarlo una vez que estemos ubicados en ese
piso. Entre otras razones, para que no se repitan los sucesos de cuando
pintaron los ladrillos del tercer piso (fue difícil salir de los despachos
esquivando a los pintores y sus escaleras; las prendas de algun en s han
quedado con gotas de pintura; cuesta quitar el olor de un pasillo cerrado,
etc.).

Erantzunen zain,
Quedo a la espera de las respuestas,

 	Nestor Garay Vitoria