[Partehartuzit] PH Liburua: Dykinson. Badago

MADDALEN EPELDE maddalen.epelde a bildua ehu.eus
Or, Urr 14, 11:14:04, CEST 2022

Primeran, Julen. Eskerrik asko!!!

--
Maddalen Epelde Juaristi
Soziologia eta Gizarte Langintza Saila/Departamento de Sociología y
Trabajo Social
maddalen.epelde a bildua ehu.eus

GIZARTE LANGINTZA/TRABAJO SOCIAL
Arabako Campusa/Campus de Álava
Apraiztarrak, 2/Los Apraiz, 2.  01006 Vitoria-Gasteiz
T.: + 34 945-013317
F.: +34 945-01330
http://www.ehu.eus/es/web/gizarte-langintza

PartehartuzIT posta zerrendari buruzko informazio gehiago