[Partehartuzit] PH Liburua: Dykinson. Badago

Julen Zabalo Bilbao julen.zabalo a bildua ehu.eus
Or, Urr 14, 09:17:54, CEST 2022

Egun on,
  liburu bana daukate Parte Hartuzeko kide guztiek eta kide izan gabe
liburuan idatzi dutenek.
  Ondo legoke liburua hartzen duenak bere izena apuntatzea.
Asteburu on,

Jon Azkune <jonazkune1 a bildua hotmail.com>(e)k idatzi du: