[Partehartuzit] Naziometroaren emaitzen inguruko jardunaldia

Igor Ahedo Gurrutxaga igor.ahedo a bildua ehu.eus
Or, Aza 4, 20:27:12, CET 2022

Eskerrik asko Julen!

Hemen dago Parte Hartuz eko web orrialdean sartutako ekintzaren esteka
eta irudia.

Ahal baduzuen, mugitu sereetan

https://bit.ly/3E1Xe7F

Aprobetzatzen dut eskatzea Herribatzarraren twitteren egindako haria
ere mugitzeko

Igor

--
Igor Ahedo Gurrutxaga - Parte Hartuz

Administrazio eta Politika Zientzia
Departamento de Ciencia Política y de la Administración
Euskal Herriko Unibertsitatea - Universidad del País Vasco

https://www.ehu.eus/es/web/cpa/igor-ahedoren-web-orria
https://orcid.org/0000-0002-6341-3342

Izena: naziometroa.png
Mota: image/png
Tamaina: 22234 bytes
Azalpena: ez dago erabilgarri

PartehartuzIT posta zerrendari buruzko informazio gehiago