[Partehartuzit] Ekainaren 17an bilera eta bazkaria

Zesar Martinez zesar.martinez a bildua ehu.eus
Or, Eka 4, 13:03:25, CEST 2021

Aupa Julen, ni joatekoa naiz bai bilerara eta baita bazkarira ere.

Mila esker! zesar.

Jatorrizko mezua: og., 2021-06-03 20:10 +0200, egilea: Julen Zabalo
> Kaixo,
>     aurretik esan bezala, ekainaren 17an, bilera egingo dugu
> 11:00etan, Bilbon, Ekoetxean (Pilota kalean), eta ondoren batera
> bazkalduko dugu.
>     Oraingo neurriak direla eta, badakizue aurretik jakin behar
> direla
> kopuruak (bai bilerarako eta baita bazkarirako ere). Beraz, niri
> erantzun, mesedez, (ez taldeari), eta esan:
>      1. Bilerara etorriko zareten
>      2. Bazkarira etorriko zareten
>
>      Baiezkoa eman dutenen kopurua bakarrik hartuko dugu kontuan.
> [...]

PartehartuzIT posta zerrendari buruzko informazio gehiago