[Partehartuzit] Parte Hartuz: denon bilera urtarrilaren 24an

MIRIAM URETA miriam.ureta a bildua ehu.eus
Or, Urt 24, 00:44:30, CET 2020

Kaixo,

Bihar ph-ko bilera daukagu baina gaixorik nago. Aste honetan egon naiz
unían eta etxera bueltatu izan behar naiz txarto sentitzeagatik eta
orain txarrago nabil. Beraz, barkatu baina nirekin ez kontatu bihar.
Dena den, adi egongo naiz ph-ko proiektuan murgilduta jarraitzeko.

Besarkada bana,

Miriam