[Partehartuzit] Liburu kolektiboa: gogoratu epearen amaiera

Julen Zabalo Bilbao julen.zabalo a bildua ehu.eus
Lar, Api 25, 00:33:57, CEST 2020

Hola, Mari Luz,
    ya lo siento. A ver si nos sale bien esta, y podemos repetirla contigo.
Un abrazo,
Julen
MARI LUZ DE LA CAL <luz.cal a bildua ehu.eus>(e)k idatzi du: