[Bellas-artes-leioa] BBAA: Actividades 12 y 13 de mayo

bellas-artes-leioa en list.ehu.es bellas-artes-leioa en list.ehu.es
Lun Mayo 10 23:44:39 CEST 2010

Gogorarazi nahi dizuegu, aste honetan Arte Ederren Fakultatean jhonako
ekimen ahuek egogon direla:

1.- *Maiatzak 12*, 11:00etan, Gradu Aretoan
*2010–2011 Guggenheim Bilbao Museoko praktiketako* egitarauaren aurkezpena

2.- *Maiatzak 13*, 11:etan, Gradu Aretoan
*Hear Me With Your Eyes *izenburuko programa dela eta,
*DEMOCRACIA*taldearen aurkezpena, Pablo Españaren eskutik.

[es]
Os recordamos que esta semana tendrán lugar estas dos actividades en la
facultad de BBAA de Leioa.

1.- *12 de mayo*, 11:00 horas. Salón de grados
Presentación del *programa de prácticas del Museo Guggenheim 2010-2011*

2.- *13 de mayo*, 11:00 horas. Salón de grados.
Dentro del programa *Hear Me With Your Eyes*, presentación del colectivo *
DEMOCRACIA* a cargo de Pablo España.
www.democracia.com.es

**
Unibertsitate Hedapenarako Dekanordetza